Over Trans-iX

Missie en visie van Trans-iX

Trans-iX is een IT‑dienstverlener die zich met zijn kwalitatief hoogwaardige en unieke expertise met name richt op bedrijfskritische technologische infrastructuur omgevingen. Wij hosten, implementeren en beheren innovatieve concepten en oplossingen. Hiermee leveren we een onderscheidende bijdrage aan het succes van onze klanten. De oplossingen van Trans-iX betreffen het slim en efficiënt toepassen van nieuwe technologie, of liggen op procesmatig, beheersmatig en financieel vlak. Hiermee biedt Trans-iX haar klanten een maximaal niveau van totaaloplossingen.

Missie

De kwaliteit en het zo efficiënt mogelijk uitvoeren van onze oplossingen en dienstverlening zijn de hoogste doelen. Hierdoor biedt Trans-iX optimaal werkende en betaalbare totaaloplossingen aan haar klanten.

Trans-iX is een stabiele werkgever met een open cultuur, technische inslag, ruimte voor persoonlijke groei en veel aandacht voor een prettige werksfeer. Iedere medewerker kan zich in eigen tempo ontwikkelen op professioneel en persoonlijk vlak. Het doel is dat iedere medewerker bewust bekwaam actief is in het leveren van een waardevolle bijdrage aan het eindresultaat.

Visie

De vraag naar volledige ontzorging rondom veilige en betrouwbare IT-oplossingen zal komende jaren steeds meer toenemen. De achterliggende techniek zal steeds minder van belang zijn voor de eindgebruiker. De benodigde techniek en veiligheid van deze oplossingen worden steeds complexer en geavanceerder. Wet- en regelgeving zorgen voor vraag naar aanpassingen in huidige infrastructuren. De investeringen die gedaan moeten worden om dit te realiseren worden steeds hoger en eisen een hoog kennisniveau van het IT-personeel.

Think in possibilities!

Dit is het credo van Trans-iX. Denken in mogelijkheden is komende jaren de leidraad bij alles wat we doen. Hierdoor maken we en leveren we IT-oplossingen die van waarde zijn voor het succes van onze relaties. Kwaliteit op alle fronten staat daarbij centraal. Dit houdt in dat we onze klanten naast de levering van de best mogelijke oplossing ook voorzien van maximale service en kwaliteit. De klant staat hierbij altijd centraal.

Trans-iX levert haar diensten al meer dan 13 jaar aan eindgebruikers, resellers en IT‑partners. Resellers en IT‑partners kunnen deze services al dan niet white-label afnemen om zo hun eigen portfolio uit te breiden.

Kwaliteitsbeleid

Het realiseren en leveren van een goede en constante kwaliteit door onder andere:

  • Invulling te geven aan de ISO 9001 norm
  • Klantgericht te werken
  • Te voldoen aan de wettelijke- en de door de klant gestelde eisen, zoals de AVG

Informatiebeveiligingsbeleid

Het zijn van een betrouwbare en integere organisatie door onder andere:

  • Invulling te geven aan de ISO 27001 en NEN7510 normen
  • Afspraken en instructies over het gebruik van (mobiele) apparatuur en systemen
  • Afspraken en instructies voor (digitale) toegang tot gebouwen en systemen
  • Afspraken en instructies voor cryptografie
  • Afspraken en instructies voor clean desk en clear screen
  • Afspraken en instructies voor transport en opslag van informatie
  • Afspraken en instructies voor ontwikkelen, wijzigingen en bijhouden van systemen en netwerken
  • Afspraken met leveranciers

Wat kunt u van ons verwachten?

Wij zijn klaar om uitdagingen aan te gaan. We zijn gespecialiseerd en onderzoeken verdere mogelijkheden voor uw organisatie op complexe gebieden zoals Security, Continuity, Connectivity en Productivity. We denken mee in toepasbare mogelijkheden en oplossingen voor onze klanten.

Kernwaarden

Onze kernwaarden zijn op basis van de input van alle medewerkers geformuleerd. Ze vormen onze identiteit, geven richting aan alles wat wij doen en houden ons scherp. We streven ernaar deze waarden in al onze diensten en producten terug te laten komen. Onze vijf kernwaarden zijn eerlijk, objectief, respect, behulpzaam, flexibel.

EERLIJK

We doen wat we zeggen, zodat een ander op ons kan vertrouwen. We scheppen duidelijkheid en zijn eerlijk in de relatie met anderen. Wij zijn daarom betrouwbaar en transparant. We werken nauw samen met onze klanten, voeren regelmatig updates uit, monitoren diensten en zorgen ervoor dat onverwachte uitdagingen worden besproken en opgelost voordat ze problemen worden.

BEHULPZAAM

We begrijpen dat elk systeem dat we ontwerpen en ontwikkelen bedoeld is voor gebruikers. We doen er dan ook alles aan om aan hun werkelijke behoeften te voldoen. We besteden net zoveel aandacht aan de behoeften van onze klanten en teamleden. We zijn door een gevoel van saamhorigheid met elkaar verbonden. Dit betekent dat we delen, dat we elkaar steunen, dat we betrokken en behulpzaam zijn, ook als het minder goed gaat. We willen iets voor een ander betekenen.

FLEXIBEL

We werken flexibel en proberen enkel de noodzakelijke teamleden te betrekken in elke specifieke fase van het project. Dankzij onze expertise en uitgebreid netwerk kunnen we het team dat aan een project werkt eenvoudig opschalen wanneer dat nodig is.

RESPECT

We leren van elkaar en van onze klanten om relaties soepel en succesvol te laten verlopen. Dit kan in onze ogen alleen als we respectvol met elkaar omgaan. Respect ontvangen we door respect te geven. Zo bouwen we samen iets van hoge kwaliteit. En zeg nou zelf, dat is toch het meest bevredigende dat we voor elkaar kunnen doen?

OBJECTIEF

We kijken terug op wat we hebben gedaan, denken na over mogelijke verbeteringen, stellen vragen en zoeken naar antwoorden op een inventieve manier, zonder beperkingen. Zo komen we elke keer weer objectief met nieuwe oplossingen. We blijven open staan voor input en zoeken naar nieuwe oplossingen. Uiteindelijk worden enkel de beste oplossingen geïmplementeerd, passend bij de vraag en organisatie van de klant.

Vragen over onze
diensten of werkwijze?

LAAT HET ONS WETEN!

Met dit formulier vragen we onder meer persoonsgegevens op. Meer weten hoe we met uw privacy omgaan? Lees ons Privacy statement.