Customer Services

Trans-iX beschikt over een team van customer services professionals die er trots op zijn om u te faciliteren in uw ICT behoeften. Met meerdere datacenters en een eigen redundant glasvezel netwerk zijn wij in staat om bijna iedere vraag te faciliteren(voor derden en onszelf).

Dat neemt niet weg dat customer services ook heel belangrijk zijn. Af en toe heeft ook u een vraag waar u zelf niet uit komt. Op zo’n moment is het goed om te kunnen beschikken over de professionele kennis van Trans-iX.

Via ons NOC (Network Operations Center) kunt u alle eventuele storingen en onderhoud berichten volgen.

customer services

Mocht u domeinen of andere producten willen bestellen dan verwijzen wij u graag naar de klant pagina.

Klant-Portaal-Button

 

Om u te kunnen helpen met uw kantoor automatisering heeft Trans-iX een customer services dienstverlening voor directe 1e en 2e lijns ondersteuning bij ICT problemen. Wij maken hierbij gebruik van TeamViewer. Met deze software kunnen wij snel en gemakkelijk mee kijken op uw scherm en in overleg tijdelijk uw pc over nemen om zo samen met u de problemen snel aan te pakken en op te lossen. TeamViewer brengt binnen enkele seconden over de hele wereld een verbinding tot stand met elke PC of server.  De software van TeamViewer kent wereldwijd zo’n 200 miljoen gebruikers.

Op deze manier kunnen uw medewerkers snel weer gebruik maken van hun computer en door met hun werk. Om ons toegang te geven tot uw systeem kunt u de TeamViewer QuickSupport applicatie installeren door op de link te klikken en te kiezen voor Starten wanneer u van Windows een pop-up krijgt. Als de applicatie gestart is ziet u een ID van een aantal cijfers. Als u deze aan ons doorgeeft kunnen wij de verbinding opzetten en u assisteren. Mocht u vragen hebben dan kunt u natuurlijk ook gewoon de telefoon oppakken om alles persoonlijk met ons te bespreken. U kunt ons bereiken op 0314-787143. 

 

customer services