Kennis

kennisNaarmate IT-omgevingen toenemen in complexiteit, doen veel ondernemingen een steeds groter beroep op hun IT-afdeling als het gaat om de ondersteuning van processen en gebruikers. Bedrijven moeten grote bestaande systemen voor belangrijke bedrijfs- processen onderhouden en tegelijkertijd ook blijvend investeren in innovatie en nieuwe technologieën om de concurrentie voor te blijven. Met lagere budgetten en minder resources kan het zelfs voor de meest ervaren IT-managers een lastige opgave worden. Dan is het prettig om gebruik te kunnen maken van de resources en kennis van Trans-iX.

Alhoewel consultancy niet tot de vaste dienstverlening behoort wordt Trans-iX door haar hands on benadering vaak gevraagd om kennis advies en begeleiding te geven wanneer het gaat om complexe ICT infrastructuren en oplossingen. Omdat ons technisch team voor meerdere grotere en kleine ICT organisaties heeft gewerkt kennen wij de dynamiek van uw organisatie. Dankzij de groei die wij de afgelopen jaren hebben door mogen maken is onze kennis op het gebied van budget, certificeringen en resource management alleen maar gegroeid. Deze kennis delen wij graag met de wereld.

Trans-iX beschikt over een dedicated team van Linux, Microsoft en netwerk engineers. In overleg met u coachen, begeleiden, bouwen of sturen wij uw team de juiste kant op.

Diederik Wennekes, algemeen directeur Trans-iX: “Vergis je niet, onze core dienstverlening is in het datacentrum. De kennis dienstverlening vanuit een datacenter komt echter ook bij u in uw kantoor en op mobiele devices terecht, daarom helpen wij u ook op uw kantoor daar waar noodzakelijk of mogelijk. Het verschil tussen ons en een hoop andere bedrijven is dat wij zo ver mogelijk uit de buurt van de consultancy hoek blijven en zelf in overleg met uw netwerk aan de slag gaan.”

“Trans-iX helpt ons en onze klanten niet alleen door middel van IaaS resources op hun Hyper-V platform, maar ook door middel van consultancy werk op veiligheid en infrastructuur gebied. Wanneer zij een OTAP straat voor een van onze klanten ontwikkelen dan durven zij ook het beheer weer af te staan en de controle terug te geven aan de klant. Een prettige bijkomstigheid is dat zij dan nog wel altijd bereid zijn om te helpen met monitoring en ondersteuning. Ze voelen zich echt verantwoordelijk voor een IT omgeving.”  Erik van Dijk, directie lid New District .